Het is zondagavond. Je hoofd dwaalt af naar morgen.

Een belangrijk klantgesprek staat er in de agenda.

Je hebt er zin! En dan bedenk je je ineens.

 

Wat trek ik aan?

 

Je staat voor de kast. Je twijfelt. Wat gaat het worden? Je favoriete outfit

waar je je super lekker en comfortabel in voelt? Of toch maar die zwarte

pantalon. Die zakelijk is waarvan iedereen zegt, altijd goed.

 

Waarom draag jij wat je draagt?

 

Heel stiekem had je liever die kekke gele pantalon aangedaan met die sneakers.

Die zo heerlijk lopen en die gewoon JIJ zijn. Maar voor je gevoel kan dat dus

écht niet naar een 1e klantgesprek. Wat zullen ze ervan denken?

Nee, ze zien je al aankomen! Kun je fluiten naar die klant.

 

Nope. In plaats daarvan verstop je de mooie vrouw die je bent.

 

Dragen ‘wat hoort’ helpt je niet. Dragen wat bij jou én de klant past wel.

In 1 split second bepaalt de ander HOE jij bent aan de hand van wat

je draagt. Dat is het eerste wat ze zien. Ze kennen je (nog) niet.

 

Jouw keuze is de keuze van de klant.

 

Als jouw buitenkant veilig, zakelijk, 13 in een dozijn oogt.

Ziet die klant niet WIE ze in huis halen. Of te wel.

De klant zoekt misschien juist wel het tegenovergestelde. Een creatieveling

met pit. Een vrouw die stevig in haar schoenen staat.

Die de opdracht van jouw gedroomde klant WAARD is.

 

Niet aanpassen, maar inpassen!

 

Ik geloof in dicht bij jezelf blijven. Kleed je niet zoals je denkt dat anderen

van je verwachten. Want dat weet je niet.  Blijf dicht bij jezelf. Jij bent het

waard gezien te worden om WIE je bent. Dat hangt niet van die zwarte pantalon. Creëer een eigen unieke stijl die past bij jou. Bij WIE je bent en HOE je bent.

En, vooral bij hoe jij je wilt voelen.

 

Dat maakt indruk!

Allereerst op jezelf.

En daarna zeker op de ander.

 

With love,

Mandy

 

P.s. Wil jij checken of jij die WoW –factor al bezit? Doe dan hier de test die je helpt om meer inzicht en helderheid te krijgen. Je ontvangt direct het ebook in 5 concrete stappen dichter bij jouw WoW factor.